ייעוץ חינם

רעיונות להצעת נישואין

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

רעיונות מושלמים להצעת נישואין מושלמת

כאשר בן הזוג מגיע להחלטה שהוא מעוניין שבת הזוג שלו תהיה אשתו לעתיד, הוא מציע לה הצעת נישואין.

רוב הצעות הנישואין מתקיימות ביוזמת הגבר ללא ידיעה מוקדמת של בת הזוג, המטרה היא להפתיע אותה ולבצע את האירוע המרגש ביום שהיא לא מצפה כלל שזה יקרה. כדי שתהיה זו חגיגה ייחודית הוא חושב על רעיונות מקוריים ויצירתיים שכוללים את המיקום של האירוע ואת הנראות שלו.

אחד הנושאים החשובים ביותר הוא הטבעת ובנושא זה הוא עושה כל שניתן כדי לקלוע לטעם האישי של בת הזוג שלו כדי שהטבעת תתאים באופן מדויק לגודל האצבע שלה. במקרים רבים בן הזוג נעזר בחברות ובקרובות משפחה של חברתו למטרה זו, כדי שהכול יהיה מושלם.

המיקום הטוב ביותר להצעה המושלמת ביותר
שירות מהיום למחר בכל רחבי הארץ

הצעה נישואין כמו באגדות שהיא אף פעם לא תשכח
הפקת הצעת נישואין מלאה אשר תכלול את כל מה שתחלמו עליו!
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

איך כדאי להציע?

קיימות אפשרויות שונות לקיים את הצעת הנישואין שתפתיע את בת הזוג ותשאיר אותה עם חוויה בלתי נשכחת. אפשר להציע נישואין באווירה אינטימית בבית, כאשר דואגים מראש שצלם אירועים יהיה בבית וינציח את הרגעים שבהם הכלה לעתיד צועדת על שטיח אדום והיא רואה מולה שלט פרחוני מרהיב עם השאלה "התינשאי לי " מעבר לכך לאחר ההצעה בני הזוג נהנים מארוחת שף מושקעת כיוון שהשף מפנק אותם במאכלים ובמטעמים יוצאי דופן שהוא מכין בביתם.

אפשר לבצע הצעת נישואין בטבע כמו לדוגמה באחת משמורות הטבע, ביער בן שמן, בחורשה בדרום, בשמורת טבע בצפון, ביערות שונים כמו ביער בן שמן, יער המלכים או בנקודות אחרות שיש בהן צמחייה רבה. כמו כן אפשר לבחור את אחד מחופי הים היפהפיים של הים התיכון לאורכה של כל מדינת ישראל. כמו החוף בקיסריה, בהרצליה, תל אביב, אשקלון, אשדוד, ראשון לציון ועוד.

הצעת נישואין מרגשת באחד המקומות האלו עם כתובת אש ענקית לאור השקיעה "התינשאי לי" צעידה על שטיח אדום יפהפה והמון זרי פרחים מרהיבים הממתינים לכלה לעתיד בכל פינה, יגרמו לאושר רב.

להצעת הנישואין אפשר להניח על השטיח, שולחן מעוצב ועליו ממתין לבני הזוג בקבוק שמפניה נפלא עם זוג כוסות תואמות כדי שישתו לקראת החיים המשותפים שלהם. ברקע יהיו מזרקות שיעלו לגובה של 2.5 מטר שיופעלו ברגע שבת הזוג תאמר "כן " כיוון שהיא מסכימה להינשא.

הצעת נישואין במסעדה הכוללת שולחן יפהפה ועליו מפוזרים ורדים עם לב גדול שזור פרחים, אם מדובר במרחב שהוא חיצוני יקיפו את בני הזוג לפידים זוהרים וגם כתובת אש מרהיבה "התינשאי לי" או עששיות עם נרות צבעוניים ודולקים שיאירו את כניסתם של בני הזוג למקום זה וברקע יושמע שיר ספציפי שהוא אהוב במיוחד על בת הזוג ולכן היא תיהנה מאד לשמוע אותו בעת קבלת הצעת הנישואין.

בן הזוג גם בוחן אופציה של הצעת נישואין במבצר היסטורי מדהים עם שלט מעוצב "התינשאי לי" ותמונה של הזוג, כך באמצע שום מקום ימתין להם שטיח אדום, המון פרחים אדומים וריחניים, ועששיות לצידי השטיח שעליו יצעדו בני הזוג יחד בדרך אל העתיד המשותף.

אפשר לקפוץ למים בבריכת השחייה, לסחוף את בת הזוג ולומר לה במעמקים, התינשאי לי? עם בועות מים במקום בקבוקי שמפניה ופרחים ולאחר היציאה מהמים, יגיעו כל החברים ותהיה מסיבה ענקית עם המון מוסיקה ואוכל משובח.

הצעת נישואין בצימר או בבית מלון הכוללת נגנים שיתקעו בשופר וילוו את בני הזוג לאורך כל הדרך כשהם עולים על השטיח האדום ברגע המרגש בחייהם.

רעיונות להצעת נישואין
רעיון מושלם להפקת נישואין ביתית באווירה אינטימית.

איך לבחור מקום מנצח

בחירת המקום תלויה באהבות של בני הזוג, יש כאלו שמעדיפים את חוף הים ואחרים בילוי בעיר הסואנת. אם הזוג לא אוהב מופעי ראווה ניתן להציע נישואין בצורה חווייתית גם כאשר מטיילים על שפת הים ולפתע מוצאים בקבוק ובתוכו פתק " התינשאי לי". או אם הם חובבי טיול אתגרים והם אוהבים לטפס על הרים, בזמן הטיפוס ישלוף בן הזוג שלט עם הבקשה התינשאי לי וזה יכול להיות מאד מיוחד עבור שניהם.

אם הם אוהבים לצלול, במהלך הצלילה יציע בן הזוג את ההצעה לנישואין וברוב המקרים בת הזוג לא תסרב להצעה הכול כך מפתה.

אם בן הזוג מזמין עבורם צימר לסוף שבוע בצפון או בכל מקום אחר, הוא יתאם מראש עם ההפקה שיקשטו את החדר בשלל בלונים, בפרחים צבעוניים ובכיתוב מרגש התינשאי לי?

בחו"ל או בארץ

הצעת נישואין הוא אירוע מיוחד תלוי תקציב ותלוי אופיים של בני הזוג, אלו שנוהגים לטוס לחו"ל לעיתים קרובות ישמחו מאד להציע את הצעת הנישואין בחו"ל, או במטוס בדרך לביקור בחו"ל.

בארץ יש המון מקומות קסומים ואפשר לתאם מראש עם צוות ההפקה את העיצוב ורצוי וכך החגיגה תהיה לא פחות ממשולמת.

icon

יש המון דרכים שאנחנו היינו ממליצים עליהן, אך תוכלו למצוא בעמוד הזה את כל הטריקים שלנו להצעה המושלמת.

icon

כמובן! זה כל העניין, להפיק הצעת נישואין שהיא לא תשכח אך גם שהיא לא תדע עליה, פה נכנס הצוות המקצועי של בדיוק בזמן.