ייעוץ חינם

הצעת נישואין אינטימית

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

הצעת נישואין אינטימית בכל אזורי הארץ

אם בן הזוג מחליט למסד את הקשר ולדעתו הגיע הזמן להציע נישואין לבת הזוג, זהו רגע גדול ומאושר עבור בני הזוג וזה בדיוק הרגע לחגוג את האהבה הגדולה.

אם הקשר בין בני הזוג הוא כנה ואמיתי והם אוהבים להיות תמיד יחד ולא תמיד לצרף אליהם חברים או בני משפחה, מתאים להם הצעד של הצעת נישואין אינטימית.

הצעת נישואין מסוג זה מאופיינת במחווה רומנטית קטנה שתתקיים בצורה אישית ונעימה במיוחד בין בני הזוג שתשאיר אותם נאמנים לאופי שלהם. הצעת נישואין אותנטית אשר מגיעה מהלב היא הצעת הנישואין המתאימה ביותר לזוגות אלו ולכן בן הזוג בוחר בדרך זו.

הפקת הצעת נישואין בדרך האינטימית עבורכם!
הצעה יחודית שתשאיר טעם לכל החיים
מחיר אטרקטיבי והוגן לכל כיס
הפקת הצעת נישואין בדיוק כמו בסרטים!
יעוץ טלפוני חינם והגעת עד בית הלקוח מהיום למחר
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

הצעת נישואין אינטימית

איפה אפשר להציע נישואין בצורה אינטימית?

אחד היתרונות בהצעת נישואין אינטימית הוא שאפשר לקיים זאת בכל מקום. זה יכול להתקיים במקומות מחוץ לבית כמו חוף ים באשדוד או באילת, חורשה קסומה, מסעדה שקטה ורומנטית או לחלופין בבית.

במקומות האלה רצוי להשקיע יצירתיות אשר תרגש במיוחד את בת הזוג, לשלב את הפשטות של האירוע עם החגיגיות שלו. כדי להפוך את ההצעה לרומנטית במיוחד ניתן להדליק נרות רבים במקום האירוע בין שהוא מתקיים בבית ובין שהוא יתקיים בטבע, אפשר לקשט את המקום בפרחים, או לנגן שיר רומנטי האהוב עליכם. כיוון שמדובר בהצעה אינטימית רצוי לשמור אותה בסוד ובלי רמזים שעלולים להסגיר את המאורע המרגש ואז המומנטום יאבד.

הצעת נישואין אינטימית
הפקת הצעת נישואין אינטימית בבית מלון במרכז הארץ.

רעיונות להצעה מיוחדת ואינטימית

הצעת נישואין בבית שתדגיש את הרגע המכונן ניתן לפזר עלי כותרת אדומים על המדרגות בדרך לדירה, להדליק נרות לאורך כל הדרך וגם בחדר או בסלון. מכינים מראש את כל העיצוב המרהיב שכולל בלונים, פרחים, שלטים ועוד, כך שכאשר בת הזוג תיכנס הביתה בתום יום הלימודים או העבודה, היא תופתע מהמראה הקסום שמחכה לה. ארוחת ערב רומנטית יחד עם בת הזוג היא מתאימה מאד לאחר הצעת הנישואים כדי ליהנות יחד מהערב הייחודי ששייך רק להם.

אפשר להציע הצעת נישואין בים, כאשר בוחרים חוף ים שקט, מבודד שהוא פסטורלי. החול הנקי והכיתוב שיבוצע מראש על החול יאפשר ביצוע מושלם של הצעת נישואין אישית ומיוחדת. רצוי לקראת הערב להתחיל את המפגש בפיקניק עם מטעמים משובחים ויין איכותי ולשלב זאת עם אלמנטים נוספים כמו בלונים נרות ופרחים. זהו ערב חד פעמי ולכן ההפקה תדאג מראש לצלם ווידאו שיתעד את הרגע הקסום של הצעת הנישואין וכך תהיה להם מזכרת לכל החיים.

בן זוג שמחפש דרכים להציע נישואין באופן אינטימי יודע ליצור הקשר בין הצעת הנישואין לבין סוגי הבילוי המועדפים עליהם, לכן הוא יתכנן טיול בטבע באחד המקומות האהובים עליהם כמו באחד מנחלי הצפון או בפארק תמנע הייחודי בדרך לאילת. הם יטיילו במקום ובאחד השבילים תמתין לבת הזוג הפתעה, שטיח אדום, עיצוב מרהיב של פרחים שאהובים עליה והמון בלונים. זה הזמן לכרוע ברך להגיש את הטבעת היפהפייה ולשאול אותה התינשאי לי?

הגעה לצימר מפנק ברחבי הארץ או לחדר בבית מלון בוטיק ייחודי, היא תמיד שמחה גדולה. במקרים רבים הגבר מזמין סופ"ש כדי ליהנות מחופשה משותפת והוא כמובן לא מגלה ולא רומז על כך שתהיה הצעת נישואין. בת הזוג מרוצה מאד מהעובדה שהם יוצאים לחופשה ולמנוחה אך כשהיא מגיעה לחדר ממתינה לה הפתעה עצומה שכוללת קישוט יפהפה על הכיסוי של המיטה, המון בלונים, ושלטים מרהיבים עם השאלה התינשאי לי. היא עוד לא מספיקה לקלוט וכבר בן הזוג כורע ברך ומגיש לה את הטבעת המרהיבה שהוא רכש עבורה.

כך הם חוגגים את הזוגיות ואת העתיד שלהם והכלה לעתיד כבר מתחילה לחלום על שמלת הכלה שלה.

icon

הצוות של בדיוק בזמן עובד מסביב לשעון בכל רחבי ארץ ישראל, מספקים שירות על הצד הגבוה ביותר במחיר הטוב במדינה!

icon

ברגע כזה מרגש, אין דבר מיוחד כמו לחלוק את ההצעה רק עם הפרטנר העתידי שלכם לבית משותף. יש כאלה שיעדיפו עם המשפחה וחברים ויש כאלה שלוקחים את את ההצעה לצד הזוגי בלבד.