ייעוץ חינם

הצעת נישואין בים

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

למה להציע נישואין בים?

מהו אחד המקומות הכי רומנטיים מאז ומתמיד? הים כמובן. חוף הים מסמל עבור רבים מאיתנו את היופי בהתגלמותו של הטבע, את החופש ואת הרומנטיקה שמגיעה עם הבריזה מבלי שנתאמץ להביאה.

אין ספק שיש בים תחושה אחרת, ניתן לראות זאת לפי כמות האירועים הזוגיים שמתחרשים בחופי הים. הרבה מאוד הצעות נישואין, חתונות, ימי הולדת, דייטים מיוחדים ואפילו הליכה רומנטית על החוף. הצעת נישואין בים זו החלטה נהדרת שתשאיר את בת זוגתך ללא מילים. עם זאת, כאשר מתכננים הצעת נישואין מרשימה בחוף הים, חשוב לעשות זאת עם מקצוענים שידעו להתמודד עם האתגרים שהמיקום יכול להביא עימו.

הפקת הצעת נישואין בים בצורה המיוחדת ביותר!
יומכם המיוחד יראה כמו חלק מסיפור אגדות
הפקה נוצצת ומקושטת
מחיר אטרקטיבי והוגן לכל כיס
לא תאמינו שההצעה שלכם יכולה להיות כה מיוחדת ומרגשת!
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

הצעת נישואין בים

בחירת המיקום

כמובן שלכל חוף ים יש את הקסם שלו, אך ישנם כמה חופים מסוימים בארץ שנראה כאילו נוצרו במיוחד בשביל אירועים מיוחדים אלו. אחד החופים המרשימים ביותר אשר ידוע לשמצה כמארח הראשי של הצעות הנישואין (ובצדק) זהו חוף הקשתות בקיסריה – מדובר באחד המקומות היפים והמרשימים ביותר בארץ. עם קשתות עתיקות מהמאה ה-13 אשר משרות אנרגיה קסומה של מעבר בין עידנים ומובילות למראה מלבב של חוף נקי שנראה כאילו אין לו סוף.

כמו כן, גם למקום הנמוך ביותר בעולם יש הרבה מאוד פינות חמד קסומות להציע. חופי ים המלח מציגים לנו בשנים האחרונות עוד ועוד חופים עוצרי נשימה יפהפיים.
אל לנו לשכוח כמובן את חוף דור הקסום שנכנס לרבים מאיתנו ללב, את חוף הצוק בהרצליה, חלק מחופי נתניה ועוד.

ומה עם החופים היפים בחו"ל? זה נכון, כדי לקבל תמיכה, הכוונה ורעיונות – אתה לא צריך להסתפק בחופי הים שלישראל יש להציע. אם חופי יוון, זנזיבר, תאילנד או כל יד אחר קורצים לך יותר, אתה מוזמן להתייעץ, לקחת צידה מותאמת לדרך ולהפתיע אותה בחופשה החלומית שתכננתם.

הצעת נישואין בים
הפקת הצעת נישואין בים הקשתות, קיסריה. חבילה אשר כוללת זיקוקים, אותיות ועיצוב תואם אווירה

סוגי הצעות שאפשר לממש בים

כאשר חוף הים הוא הלוקיישן – נוף יפה ואווירה קלילה כבר מובטחת, אבל זה לא הסוף. בשביל הצעת נישואין בלתי נשכחת צריך קצת יותר מנוף יפה. לכן כבר בשיחה הראשונה איתנו, נדאג לפרט את כל האפשרויות העומדות בפניך. אחד הדברים שהכי מרשים לראות בים, זה אש כמובן. לכן ישנה אפשרות לכתובת אש ענקית שתשאיר את בת זוגתך המומה ומרוגשת. יש גם אפשרות של כיתוב באמצעות אותיות פרחים יפהפיות ומיוחדות שיוסיפו ליופי והעדינות של העיצוב כולו.

כמובן ששילוב של מוסיקה עם חוף הים יכול להיות שילוב בלתי מנוצח ולהביא נגן שילווה את הערב יהיה רעיון נהדר, או שאתם זוג בליינים ובר אקטיבי עם חברים זה הדיבור.

לסיכום, הצעת נישואין בים עושים רק עם מקצוענים אמיתיים וזוכים ליום מרגש שלא תשכחו לעולם.

icon

ובכן, יש המון חופים מצויינים כמו חוף הקשתות או ים המלח אבל אצלנו בעמוד תוכלו לקבל אינפורמציה מלאה על שאר חופי הים.

icon

מחיר הפקת הצעת נישואין בים יכולה להשתנות בהתאם לדרישות החבילה, המחירים נעים בין 1000 ש"ח ל1800 ש"ח.

icon

בדיוק בזמן עובדים מסביב לשעון בכל חלקי ארץ ישראל ומספקים מענה מהיום למחר ללא שינוי בתעריף.