ייעוץ חינם

הצעת נישואין בפיקניק

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

הצעת נישואין בפיקניק בדרך המתוקה ביותר

יש מי שיקרא לזה מיושן ויש מי שיקרא לזה קלאסיקה נוסטלגית. אנחנו נוטים כמובן לכיוון הקלאסיקה. הפיקניק הוא כמובן סימן ההיכר של דייטים רומנטיים בעלי אופי תמים וכנה. אי אפשר לספור את כמות הסרטים המציגים לפחות סצנה אחת של פיקניק רומנטי לאורך השנים. אך היופי האמיתי בכל הסיפור – זה לעולם לא מתיישן. עד היום נוכל לראות בפינות חמד זוגות אוהבים נהנים מאוויר צח, ישיבה נמוכה ונשנושים. אז למה לא לקחת את כל היופי הזה עוד צעד אחד קדימה?

הפקת הצעת נישואין בפיקניק בצורה המפתיעה ביותר!
חשבתם שפיקניק זה נעים ומתוק? תחכו להפקה שלנו
מחיר אטרקטיבי והוגן לכל כיס
ארגון של הפקת נישואין מהיום למחר בכל אזורי הארץ
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

הצעת נישואין בפיקניק

למה דווקא פיקניק?

כאמור, פיקניק הוא אחד מסמלי הרומנטיקה הנצחיים וכן גם דרך נהדרת להראות השקעה כלפי בן או בת הזוג. לכן להציע נישואין בפיקניק יכול בקלות להרגיש כמו מחווה רומנטית משמעותית ומיוחדת. כאשר שניכם יושבים ונהנים מנוף מהמם, נשנושים ויין טוב… בדיוק ברגע בו מרגיש שהיא מצליחה לנשום לרווחה ופשוט להנות מהשקט. בדיוק אז, בן הזוג יוציא מכיסו את הטבעת שלקח לו כל כך הרבה זמן לבחור ויציע לבת זוגתו המופתעת להסכים לבנות איתו עתיד.

בנוסף, זוגות תמיד יוצאים לפיקניק פעם בכמה זמן ולכן היא לא תצפה אפילו למחווה שכזו. אפקט ההפתעה בהצעת נישואין בפיקניק היא ללא ספק אדירה.

מקומות מומלצים להצעת נישואין בפיקניק

מקומות לפיקניק יש בשפע, אך מקומות מומלצים צריך לבחור בקפידה. לכן לפני שבוחרים מקום להצעת נישואין בפיקניק, ישנם כמה דברים חשובים שרצוי להתחשב בהם:

ישיבה נוחה במקום וגישה קלה – אף אחד לא רוצה לטפס הרים ולהזיע בדרך לפיקניק רומנטי, ואפילו יותר כשמדובר בהצעת נישואין מפתיעה. רצוי שהמיקום יהיה נוח להגעה וכן גם נוח לישיבה ממושכת. בנוסף, אל תשכחו את הצלם או הצלמת שצריכים למצוא מקומות מחבוא בדרך, להצליח להשיג זוויות טובות ולהתנייד בשטח ללא תקלות שיחשפו אתכם.
רצוי שהמקום לא יהיה מפוצץ אנשים – כפי שאנחנו יודעים, ישראלים אוהבים לטייל ולעשות פיקניקים בכל מיני נקודות בארץ, גם בצפון וגם בדרום. הדבר האחרון שאתם רוצים בזמן הצעת הנישואין, זה עשן ממנגל ותינוקות בוכים. לכן חשוב לבחור מקום בו לא הרבה אנשים מבלים וכן גם לטיימינג יש תפקיד.
הצעה והמולה או הצעה שקטה וצנועה? – זו בעצם השאלה החשובה ביותר, במיוחד כשמדובר בהצעת נישואין בפיקניק. במידה ואתם זוג שאוהב את הרעש והחברים, כדאי לבחור מקום בו תהיה אפשרות לכל ההמולה להתחבא ברגעים שלפני ההצעה ואז כמובן לצוץ בהמוניהם כשבת הזוג לא חשדה בשום דבר לפני. אך במידה ואתם דווקא מהזוגות שמעדיפים את השקט והפרטיות, גם פינה קטנה ושקטה תהיה מיקום נהדר.

 

כמובן שיש עוד כמה וכמה פרמטרים שיש להתחשב בהם, אך אלו כבר פרטים שרצוי לסגור ישירות מול חברת ההפקות. כך תוכלו לוודא שהמיקום שייבחר להצעת הנישואין יהיה המושלם ביותר עבורכם.

הצעת נישואין בפיקניק
הפקת הצעת נישואין בפיקניק באזור הצפון עם זיקוקים ועיצוב אישי.

איך לעצב את ההצעה?

גם אם אתם מעצבי על יצירתיים וגם אם אתם אבודים בכל הנושא של עיצוב, חברת ההפקות תדאג לפרוש בפניכם את כל אפשרויות העיצוב היפות והמרשימות ביותר. כמובן שאפשרויות העיצוב שיוצגו בפניכם יתאמו את התקציב הייעודי שהצבתם לכם מראש ויבטיחו לכם הצעה מהממת שתישאר צרובה בזכרותם של כל מי שינכח בה.

icon

במאמר שלפינכם ציינו את כל העובדות למה כדאי לכם להציע בפיקניק ומאיזה דברים כדאי להמנע.

icon

כמובן. ישנן מקומות שהיינו חושבים פעמיים, כאלה שמלאים באנשים ובתנועה אבל לגמרי כל מקום יכול לספק לכם את האינטימיות עבור ההצעה שלכם.