ייעוץ חינם

הצעת נישואין בדרום

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

הצעות נישואין בדרום – מקום קסום להצעה נדירה

תושבי הדרום? חולמים על הצעת נישואין מקורית, מיוחדת ומרגשת באזור הדרום? אצלנו תוכלו למצוא את כל מה שצריך להצעת נישואין מושלמת בדרום

כחברת הפקות בפריסה ארצית, אנחנו בחברת בדיוק בזמן, מאפשרים לכם להסתייע בשירותי ההפקה המיוחדים שלנו גם לצרכי הצעת נישואין בדרום הארץ, מאשדוד אשקלון, דרך באר שבע ויישובי הנגב ועד לאילת. ההפקות המיוחדות שלנו באזור הדרום מיועדים לכל אילו מביניכם החולמים על הצעת נישואין מקורית, מרגשת ומיוחדת, וזאת בהתאם ללוקיישן המועדף עליכם באזור הדרום ולרעיון המרכזי העומד מאחורי הצעת הנישואין. 

מגוון מקומות מיוחדים בדרום הארץ
הצעת נישואין שכוללת את הכל
הפקה מלאה שכוללת צילום, שביל, אותיות פרחים ועוד..
במחירים משתלמים במיוחד 
חייגו כעת:
050-830-7031

הצעת נישואין בבית מלון בדרום
הצעת נישואין בבית מלון בדרום

מקומות מומלצים להצעות נישואין באזור הדרום

אזור הנגב והדרום מהווה למעלה מ-50% משטחה של מדינת ישראל, וכאחד מהאוזרים הגדולים ביותר במדינה, בכל רחבי הדרום והנגב, תוכלו למצוא בשטחו היצע גדול ומרשים של מקומות ואתרים מיוחדים בהם מומלץ לקיים הפקות מיוחדות של הצעות נישואין בדרום. את הצעות הנישואין ברחבי הדרום, תוכלו לקיים גם במוקדי בילוי, תיירות ופנאי בערי הדרום המרכזיות וגם באחד מהלוקיישנים המיוחדים של המרחבים הפתוחים באזור הדרום. לפניכם, רשימה קצרה של מקומות מומלצים להצעות נישואין מיוחדות באזור הדרום:

גן לאומי בית ג'וברין 

פארק לאומי הממוקם בצמוד לקיבוץ בית ג'וברין הסמוך לקריית גת. בשטח הפארק, ממתינות לכם מערות מרהיבות ביופיין, אמפיתיאטרון רומי עתיק, מצודה וכנסיה מהתקופה הביזנטית. בין המערות הקיימות במקום ממתינות לכם מערות הפעמון המשמשות כלוקיישן מושלם להצעות נישואין רומנטיות במיוחד. 

יער שוקדה

יער קהילתי הממוקם במערב הנגב ובסמוך לקיבוץ עלומים והמושבים שוקדה וכפר מימון. היער עצמו מאוכלס בצעי אורן, אקליפטוס ו-קזוארינה, כאשר במהלך עונת הפריחה תוכלו ליהנות גם ממראה קסום של מרבדי כלניות. כמו כן, בשטח היער עומד לרשותכם מסלולי אופניים ומסלול טיולים רגליים, וזאת לצד דרך נוף סלולה החוצה את כל היער. 

גן לאומי הבשור – חבל אשכול

הגן הלאומי של חבל אשכול הוא ללא ספק הפינה הירוקה של המדבר והוא ממוקם על גדות נחל הבשור שבנגב הצפוני. המקום משתרע על פני שטח כולל של 3,000 דונם והוא משלב בתוכו את מעיין עין הבשור, צל עין הבשור וחירבת שלאל שהיא למעשה שריד של כנסיה ביזנטית המשלב בתוכו פסיפס רצפה מרהיב ועתיק. 

תצפיות כוכבים באזור הדרום והנגב

אזור הדרום והנגב הוא שטח מדברי לכל דבר ועניין, וככזה, הוא מאפשר לכם ליהנות מעשרות מוקדים בהם ניתן לקיים תצפית כוכבים מרתקת עם ציוד תצפית מקצועי ומיוחד. הפקת הצעת נישואין במהלך תצפית כוכבים היא ללא ספק חוויה רומנטית ובלתי נשכחת. 

הצעת נישואין בטיילת
הצעת נישואין בטיילת

דיונות אשדוד וניצנים 

בין אשדוד לניצנים ממתין לכם מסלול הליכה באורך ששל כ-5 ק"מ, המשלב בתוכו דיונות חול, אגמי מים וגם אתרי מורשת קרב. המסלול עצמו משלב בתוכו מספר נקודות אידיאליות לקיומה של הפקת הצעת נישואין באווירה אינטימית ומרגיעה עם ניחוח של ים באוויר. 

וזאת לצד עשרות לוקיישנים נוספים שכל אחד מהם יפגיש אתכם עם הטבע המרהיב של אזור הדרום והנגב. כמו כן, תוכלו לקיים הפקות הצעות נישואין במוקדי תיירות, בילוי ופנאי באזור הדרום, לרבות, הצעות נישואין במתחמי ספא בדרום, הצעות נישואין בבתי מלון בדרום, הצעות נישואין במסעדות שף מובילות באזור הדרום ורעיונות מקוריים נוספים במסגרתם אנו מתכננים עבורכם את כל ההפקה, ככה שכל שנותר לכם לעשות הוא להגיע "באקראי" עם בת הזוג למקום המיועד ולאפשר לאלמנט ההפתעה להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה.