ייעוץ חינם

הצעת נישואין בבית מלון

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

הצעת נישואין בבית מלון – בדיוק כמו שהיא חלמה!

חולמים על הצעת נישואין מרגשת באווירה אלגנטית ומפנקת במיוחד? זה הזמן לדעת הכול על ההפקות המיוחדות שלנו להצעות נישואין בבתי מלון ברחבי הארץ 

אנחנו בחברת בדיוק בזמן, מאמינים שהצעת נישואין מרגשת ומיוחדת היא המפתח לחיי נישואין טובים ומוצלחים, ולכן, מאחורי כל הצעת נישואין אותה אנו מתכננים ומפיקים, חייב לעמוד רעיון מקורי ומרגש ההופך את הצעת הנישואין למיוחדת ובלתי נשכחת. בין הלוקיישנים המפנקים בהם אנו מפיקים ומקיימים הצעות נישואין מיוחדות, תוכלו למצוא בתי מלון בכל רחבי הארץ, שבכל אחד מהם אנו מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של חבילות אירוח ופינוק כחלק בלתי נפרד מרגעי ההצעה המיוחדת. 

הצעת נישואין בחדר בבית מלון
בלובי בבית מלון או על שפת הבריכה או הים
הצעה בלתי נשכחת כולל הפקה מלאה
צילום, זיקוקים, בקבוק שמפנייה
לתיאום והזמנה חייגו כעת:
050-830-7031

הצעת נישואין בבית מלון בדרום
הצעת נישואין בבית מלון בדרום

הצעות נישואין בבית מלון – מה חשוב לדעת?

הצעת נישואין בבית מלון יכולה להיעשות במהלך חופשה זוגית באחד מבתי המלון השונים ברחבי הארץ וגם כחלק מיום פינוק זוגי בבית המלון, ובשני המקרים, הגעתכם לבית המלון בו בחרת לצורך הצעת הנישואין, נועדה להסוות את רגעי ההצעה מבת הזוג ולגרום ל-"אלמנט ההפתעה" להיות חלק מרכזי בהפקה המתוכננת על ידינו. 

באופן זה, ניתן לתכנן הפקות שונות לצורך קיומה של הצעת הנישואין, כאשר בין האפשרויות העומדות לרשותכם תוכלו למצוא:

  • הצעת נישואין המתקיימת בחדר בית מלון
  • הצעת נישואין כחלק מיום פינוק זוגי בספא המלון 
  • הצעת נישואין במסגרת ארוחה זוגית במסעדת המלון 
  • הצעת נישואין מרעננת על שפת הבריכה של המלון 

 

ואפשרויות נוספות להצעת הנישואין בהתאם למתקני המלון השונים והרעיון המרכזי העומד מאחורי ההצעה, כאשר מאחורי כל הצעה עומד רעיון מקורי ומיוחד המותאם במיוחד בשבילכם. 

הצעת נישואין בבית מלון
הצעת נישואין בבית מלון

באיזה בית מלון כדאי להציע נישואין?

כחברת הפקות מובילה בתחום הצעות נישואין, אנחנו בבדיוק בזמן, עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל המלונות בישראל. לפניכם, רשימה חלקית של מלונות מומלצים ברחבי הארץ בהם ניתן לקיים הצעת נישואין במסווה של חוויית אירוח ופינוק:

מלון מרקט האוס בתל אביב יפו 

מלון בוטיק השוכן בסמטאות שוק הפשפשים ביפו ובסמוך למגדל השעון. בשטח המלון, הממוקם בתוך מבנה בוהמייני בחיפוי אבן ירושלמית, תוכלו לקיים הצעת נישואין מרגשת וליהנות מחוויית אירוח קסומה ומיוחדת המאפיינת את המלון. 

מלון בוטניקה חיפה 

מלון בוטיק מרשת פתאל הממוקם בלב המושבה הגרמנית של חיפה ולמרגלות מקדש הבאהים. במלון, תוכלו ליהנות מ-163 חדרי אירוח המתאפיינים באסתטיקה בוטיקית יוקרתית וממגוון איכותי של מתקני מלון, והכול מול הנוף המרהיב של מקדש הבאהים ושדרת המסעדות ובתי הפקה של המושבה הגרמנית.

מלון בראשית מצפה רמון

מלון בוטיק אקסקלוסיבי של רשת ישרוטל, הממוקם בלב המדבר ועל שפת צוק במצפה רמון. בשטח המלון, המוקף בנוף עוצר נשימה, ממתינים לכם 111 חדרי אירוח גדלים ומרווחים עם בריכה פרטית משלכם ברובם. כמו כן, תוכלו ליהנות מבריכת שחייה הצופה לנופי המדבר ואת לצד חדר אוכל יוקרתי.

מלון העונות נתניה 

מלון בוטיק הממוקם בצמוד לחוף עונות ברצועת החוף של נתניה, ובמרחק של 5 דקות הליכה ממרכז העיר. בשטח המלון, עומדים לרשותכם מגוון רחב של מתקני אירוח ופינוק בהם ניתן לקיים הצעות נישואין מיוחדות, וביניהם: מרכז ספא, מרכז כנסים ואירועים, בריכת שחייה מול נוף ים משגע, וכמובן, חדרי מלון אלגנטיים בעיצוב עם ניחוח צרפתי. 

מלון סטאי כנרת 

מלון בוטיק חדש ויוקרתי הממוקם על הכנרת. בשטח המלון, תוכלו ליהנות גם מחדרי אירוח זוגיים בעיצוב יוקרתי וגם ממתחם וילות לאירוח משפחות וקבוצות. המלון צופה לנוף הכנרת, הגליל ורמת הגולן והוא משלב בתוכו מתקני אירוח מפנקים כגון סוויטות אירוח עם בריכת שחיה פרטית, סוויטת אירוח זוגית עם האט טאב' ועוד. 

למידע נוסף על הצעת נישואין בבית מלון אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 050-830-7031