ייעוץ חינם

מקומות להצעת נישואין

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

המקומות הטובים ביותר להצעת נישואין?

הצעת נישואין לבת הזוג הוא אירוע מיוחד שלא נשכח במהרה. יש המציעים נישואין בצורה אינטימית ויש המציעים נישואין בצורה גלויה לכל ומפוארת וזאת על פי האופציה המועדפת על בן הזוג שמתכנן זאת.

אפשר להציע הצעת נישואין כמעט בכל מקום שהוא נכון עבור הזוג. בחוף הים, בחורשה מבודדת ושקטה, במסעדה רומנטית ואפילו בבית במקום שהוא אהוב על בני הזוג. אף על פי שמדינת ישראל היא קטנה יחסית, יש בה המון מקומות שמתאימים להציע הצעות נישואין. הן מקומות שקשורים למים ולים, מקומות שהם במדבר, בשדות, ביערות ובשלל אופציות נוספות. החשיבה היא לקלוע לטעמה של בת הזוג כדי שהיא תיהנה מהמחווה המיוחדת.

הפקת הצעת נישואין בדרך שאין לה תחליף!
דיוק בכל פרט בהפקה אשר תגרום להצעה המושלמת ביותר
מחיר אטרקטיבי!
הפקת הצעת נישואין כמו בסיפורי האגדות שהיא בחיים לא תשכח
הגעה עד ללקוח מהיום למחר, שירות מהיר ללא מתחרים
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

מקומות להצעת נישואין

איפה אפשר להציע נישואין?

קיים מספר לא מבוטל של מקומות להצעת נישואין ניתן להציע נישואין בחוף על שפת הים, במסעדות השונות בזמן שמזמינים חברים טובים לארוחה מפתיעים את החברה בהצעת נישואין, עם זיקוקין שמגישים המלצרים על עוגה. הצעת הנישואין היא רגע מכונן ובני הזוג יזכרו לאורך כל חייהם את הרגע הקסום שבו הם החליטו להינשא. הצעת הנישואין תהיה תמיד מיוחדת מרגשת ובלתי נשכחת עבור כל הנוכחים באירוע זה.

הדרך המוצלחת ביותר היא לבצע אירוע זה באמצעות חברת הפקה אשר מפיקה מגוון של הצעות נישואין יוצאות דופן במקומות שונים ברחבי ישראל באמצעות עיצוב פרחים בצורת לב, עם כתובת אש התינשאי לי, הצעת נישואין על שטיח אדום, עששיות עם מזרקות, הצעת נישואין על יאכטה בלב ים ועוד המון אפשרויות ייחודיות.

מקומות במרכז להצעת נישואין

הצעת נישואין במרכז מלאה במגוון רחב של אופציות, במרכז קיימים מקומות מיוחדים אשר ניתן לקיים בהם טקס נפלא של הצעת נישואין שלא ישכח במהרה. כמו לדוגמה במרינה בהרצליה על רקע היאכטות המפוארות והמרהיבות ולאחר מכן לצאת לשייט הכולל שתייה של שמפנייה וארוחת שף מושקעת לכבוד הדרך החדשה.

באגמון היפהפה הסמוך למתחם יס פלאנט בראשון לציון אפשר להציע נישואין כיוון שמדובר במקום קסום שהוא פיסת טבע באמצע העיר הסואנת. אם מגיעים בערב לקראת השקיעה, הזוג ייהנה מזמן רומנטי לאור השמש המרהיבה שמשנה את צבעיה.

ניתן להציע נישואין גם בחופי תל אביב בנמל יפו או בנמל תל אביב, התפאורה בנמלים האלו היא מושלמת ורומנטית וכל אחת מהמסעדות הייחודיות שבהן מתאימה לרגעים המרגשים של הצעת נישואין. אפשר לבחור את האופציה הקולינרית הנכונה לבני הזוג וליהנות מהבריזה הנפלאה.

אפשרות נוספת היא באגם האקולוגי היוצא דופן בלב הוד השרון הממוקם בפארק אקולוגי ויש בו מראות נהדרים בכל שעה ובמיוחד בשעת השקיעה.

גם מקומות אורבניים הם יעד מעולה להצעות נישואים כמו בסמטאות של נווה צדק, במתחם התחנה, ליד ציורי הגרפיטי בפלורנטין, ליד אחד מבתי המלון המפוארים והייחודיים של העיר ללא הפסקה ועוד.

מקומות להצעת נישואין
הפקת הצעת נישואין בחוף הים באזור המרכז.

מקומות להצעת נישואין בצפון

הצעת נישואין בצפון יכולה להיות פסטורלית ומאוד אטקרטיבית, אגם הכנרת הימה הצפונית של ישראל הוא מקום מצוין להצעת נישואין. המפיקים מקשטים מראש שטח מסוים באחד החופים, נהנים מארוחה מיוחדת עם חברים וקרובים ולאחר הארוחה החתן מוציא טבעת לעיני כולם ומציע נישואין לבת הזוג האהובה עליו.

גם הר החרמון הוא מקום מרהיב בחורף בזמן שהוא מושלג, הצעת הנישואין יכולה להתקיים על הרכבל או באחת הנקודות שיש בהן המון שלג כאשר בני המשפחה והחברים מתרגשים כאשר בני הזוג צועדים על שטיח אדום ושלט ענק עם המילים התינשאי לי נמצא מולם.

כשנמצאים בכל אחד מהמלונות בצפון, יש נוף שמימי מכל חלון. מרקם הנוף המדהים ביופיו הוא מתאים מאד להצעת נישואין עם כוס יין במרפסת מקושטת בפרחים ובלונים, זו תהיה הצעת הנישואין חווייתית ועוצמתית.

ראש הנקרה הוא רעיון נפלא לחגוג בו את הצעת הנישואין בין הנקרות המדהימות לאורן של הנרות. מתאמים עם חברת ההפקה טיול לראש הנקרה עם בני המשפחה והחברים הקרובים ביותר ושם בן הזוג מציע נישואין לחברה בשליפת טבעת עבור החיים המשותפים.

כמו כן אפשר להציע נישואין באגמון החולה, בגני חוגה, ליד אחד הנחלים כמו נחל דן, נחל שניר או אחד מגשרי הירדן. המפלים השוצפים בצפון הם אופציה מצוינת לרקע עבור הצעת הנישואים מדהימה שמתכננים אותה כראוי.

מקומות להצעת נישואין בדרום

הצעת נישואין בדרום יכולה להיות בהמון מקומות אטרקטיבים אבל תנו לנו לעזור לכם לבחור, אילת היא עיר הנופש המתאימה ביותר עבור הצעת נישואין, קופצים לים האדום או לצלילה באי האלמוגים ומציבים מראש שלט ענקי התינשאי לי ואז מוציאים טבעת ועונדים על האצבע של בת הזוג. כאשר נמצאים במלון או בארוחת ערב במסעדה מיוחדת באילת נערכים מראש וצוות ההפקה מקשט את המסעדה בפרחים בצורת לבבות ובבלונים ובזמן שהמלצרים מביאים עוגה מיוחדת אשר כתוב עליה התינשאי לי מוציא בן הזוג את הטבעת ועונד אותה על האצבע של החברה ההמומה, ושהיא אשתו לעתיד.

ריף הדולפינים הוא אתר תיירות קסום שבו אפשר לשחות ולצלול עם דולפינים יחד עם בת הזוג. לאחר שצוללים עם הדולפינים שהיא חוויה בפני עצמה מפתיעים את בת הזוג ומציעים לה נישואין. אפשר לבצע זאת גם במקומות ייחודיים נוספים באילת כמו בעיר המלאכים או ליד משטח ההחלקרח.

ים המלח הוא המקום הנמוך ביותר בעולם ומתאים מאד כמקום יוצא דופן להצעת נישואין לאחר טיפול ספא באחד המלונות בים המלח. מקום זה משרה שלווה למתארחים ולכן האווירה הפסטורלית היא נהדרת להצעת נישואין מפתיעה לאור נרות במרפסת במלון . ניתן גם להציע נישואין על חוף ים המלח עם תצפית על הים המלוח וגם במרומי המצדה, או בשמורת עינות צוקים באזור ים המלח שהיא שמורה מרהיבה ביופייה.

באשדוד קיימת מצודה יפהפייה ומיוחדת שתשאיר רושם עז על הכלה לעתיד. המפיקים מארגנים מראש שולחן ועליו בקבוק שמפנייה איכותי ושלל ורדים בהמון צבעים וזהו מקום אידאלי להצעת נישואין כאשר הפרחים יוצרים כרזה ובה כתוב התינשאי לי

אפשר להציע נישואין גם באגם החדש בבאר שבע, במכתש רמון, ליד החול הצבעוני בפארק תמנע, במרינה החדשה באשקלון ועוד.

מקומות להצעת נישואין
הפקת הצעת נישואין במסעדה, באזור הדרום.

מקומות להצעת נישואין בשרון

באזור השרון יש כמה מקומות אשר יתאימו להצעת נישואין, מצוק הכורכר בגן לאומי חוף השרון אשר נשקף אל חוף הים, פארק אפולוניה בהרצליה, יער השרון שהוא מקום היסטורי אשר ניכרת בסוף התקופה העות'מנית, כמו כן יער חדרה, נחל תנינים, חוף הים והמרינה של הרצליה, חוף הים בנתניה ליד המלונות היפהפיים, פינות חמד ביער ובשדות הקיימים בשלל צבעים ועוד.

מקומות להצעת נישואין בירושלים

הצעת נישואין בירושלים כנראה תהיה מרגשת ביותר, במיוחד הצעת נישואין בכותל המערבי. עשרה קבין של יופי ירדו לעולם תשעה נטלה ירושלים…לכן במקום הקדוש לשלוש הדתות יש המון טקסים של הצעות נישואין, כיוון שקיימים בה מקומות מדהימים היסטוריים ומקומות בטבע יפים ומיוחדים ביותר שיתאימו להצעת נישואין כמו לדוגמה:

עמק הצבאים-אתר הטבע העירוני הגדול בארץ מקום המתאים לצפייה בצבאים, מציבים בו כרזה התינשאי לי עם לב השזור בוורדים אדומים, חורשת הירח – פארק בירושלים, מגדל דויד – מוזאון מגדל דוד הוא אתר היסטורי אשר אפשר להציע נישואין על רקע חזיון הלילי המוקרן באמצעות מערכת לייזר.

טיילת ארמון הנציב אשר ממנה אפשר לראות נוף פנורמי מרשים במיוחד של העיר העתיקה, מדבר יהודה, והרי מואב לאחר צפייה בנוף זה וטיול לאורך הטיילת של ארמון הנציב אין כמו הצעת הנישואין כאשר כורעים ברך וזה ללא ספק אירוע מרגש מאד.

התכנון של הצעת נישואין כולל חשיבה רבה על המקום המתאים ביותר. בן הזוג מכיר היטב את חברתו ולכן יהיה לו קל להחליט אם לבחור בחוף הים, באתר היסטורי, בנופים מרהיבים, או לחלופין בכדור פורח שממנו היא תראה את הכול.

מקומות להצעת נישואין
הפקת הצעת נישואין בירושלים.

icon

התשובה לשאלה הזו לגמרי אינדיבידואלית כי לכל אדם יש את הדרישות שלו אך בעמוד שלנו תוכלו למצוא את המקומות האטרקטיבים ביותר בארץ ישראל להצעה שלכם.

icon

התעריף אינו משתנה בהתאם לאזורי הארץ, התעריף משתנה לפי דרישות החבילה. לעוד פרטים אפשר ליצור קשר לגמרי בחינם ולשמוע את כל הפרטים המלאים.

icon

אנחנו עובדים בשירות מהיר מהיום למחר אבל תמיד עדיף להתקשר לפני ולסגור קצוות, הרי זה אחד מהימים הכי חשובים לזוג שרוצה למסד את קשריו.