ייעוץ חינם

עיצוב הצעת נישואין

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

כמה חשוב עיצוב בהפקת הצעת נישואין?

אין כמו האהבה, כיוון שהיא גורמת להרגיש טוב עד אין סוף, ויש מגוון של הצעות נישואין מעוצבות שמשקיעים בהן המון מחשבה כדי ליצור את ההצעה המושקעת ביותר.

עיצוב להצעת נישואין אמור להיות ייחודי ומתאים לאווירה שאהובה על ידי בני הזוג הספציפיים. אוהבי האקסטרים ייהנו מאד לבצע צניחה חופשית אשר במהלכה בת הזוג המופתעת תקבל הצעת נישואין. או להציע נישואין תוך קפיצת בנג'י, הצעה מיחדת במינה יכולה להיות בכדור פורח, אם הזוג אוהב הרפתקאות. אלו הצעות נישואין יוצאות דופן ורומנטיות במיוחד.

כאשר נוחתים בקרקע לאחר הטיול בכדור הפורח, קפיצת הבנג'י או הצניחה החופשית, ממתין להם מסלול מעוצב שכולל שטיח אדום ארוך ועליו הם יצעדו בבטחה, סביבם יהיו המון בלונים ופרחים המעוצבים באופן מרשים ביותר ושלטים בעלי אותיות מוארות או המלאים בפרחים עם הכיתוב התינשאי לי?

עיצוב מושלם להצעה המושלמת!
מחיר אטרקטיבי ונוח לכל כיס
התייחסות לפרטים הכי קטנים!
עיצוב ברמה הגבוהה ביותר בארץ עם מגוון רחב של חבילות
יעוץ חינם בטלפון ופרטים מלאים לגבי החבילות המלאות שלנו
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

עיצוב הצעת נישואין

איך בוחרים עיצוב להצעה?

חשוב להיצמד בבחירות האלו לטעמה של הכלה ובהתאם לכך להחליט על נראות שהיא תאהב. בני זוג שהם קנאים לפרטיות שלהם ואינם אוהבים להתבלט, בן הזוג יעדיף להזמין תפאורה צנועה ואישית ככל האפשר. כשמדובר בבני זוג שהם הרפתקנים במיוחד, בן הזוג עשוי להחליט על פעילות אקסטרים כמו טיסה במטוס, בכדור פורח או במסוק שבמהלכה הוא יציע נישואין לאהובתו ולכן הוא יעדיף שצוות ההפקה יכין מראש עיצובים יפהפיים על הקרקע. המטרה היא שהכלה תראה את העיצוב המיוחד מלמעלה ולאחר הנחיתה היא תגיע לנקודה רומנטית זו.

העיצובים שלנו

יש לנו אופציות רבות של עיצובים מרהיבים ומקוריים שהן תפאורה להצעת נישואין, כמו אותיות המורכבות מכמות גדולה של פרחים לבנים או אדומים, באמצעות האותיות אפשר לכתוב התינשאי לי או את שמה של הכלה לעתיד. כמו כן עיצוב מרהיב בסגנון האהוב בוהו שיק שמעניק נראות יוצאת דופן למרחב כולו. בנוסף לכך זר פרחים ענקי בצורת לב שיש בו כמות עצומה של פרחים שנבחרו בקפידה כמו וורדים בצבע אדום, לבן, וורוד או כל זן וצבע אהוב. גולת הכותרת שלנו היא אותיות מוארות בעברית ובהן הכיתוב התינשאי לי, או לחלופין אותיות לטיניות עם המשפט marry me מדובר בשילוט שהוא מאד בולט ולכן אפשר לראות אותו מכל מקום.

מתוך מגוון גדול של עיצובים כל בן זוג ימצא את העיצוב שנראה לו המתאים ביותר כיוון שזו תפאורה מיוחדת שתתאים לאופי של הכלה ושל בני הזוג בכלל.

  • הצעת נישואין לב או טבעת מפרחים – לב ענק שזור פרחים הממוקם ברחבה, הזוג מופיע והנה פרוס בפניהם שטיח אדום עם כיתוב "התינשאי לי " עלי כותרת של וורדים מפוזרים בצדדים עם ארבעה לפידים בצידי האזור וגם שולחן מעוצב עם שמפנייה ושוקולדים נהדרים.
  • כתובת אש עם בכיתוב הינשאי לי – עיצוב של הצעת נישואין מאד מרהיבה ומיוחדת בשפת הים או ביער. לבני הזוג ממתין שטיח אדום ועליו מפוזרים עלי כותרת.

כמו כן אפשרות להצבת מזרקות לגובה רב אשר יופעלו ברגע שתהיה בהסכמה של בת הזוג להצעת הנישואין. הרגע הרומנטי ישולב גם במוזיקה רגועה או סוערת על פי אהבתה של בת הזוג. כאשר מעוניינים להפעיל את האופציות העיצוביות האלה, הביצוע יהיה רק בשטח, בחוף הים, ביער או במקום אחר מחוץ למרחב המגורים.

  • שער חלומותעיצוב בלונים צבעוניים בצורת שער, משני צידי השער ימוקמו שני וילונות משי לבנים ובמרכז יבלוט כיתוב התנשאי לי בעברית או באנגלית.
  • בשלג בחרמון – להגיע בחורף כאשר השלג הלבן עוטף את הר החרמון בלבן כמו כלה בחופתה, הצעת נישואין בעת הזו תהיה חווייתית במיוחד ומרגשת מאד. אפשר לארגן תפאורה להצעת נישואין מאד מיוחדת. המטרה היא ליצור קוטביות בין הצבע הלבן של השלג והצבע האדום של הפרחים והתוצאה הסופית היא יוצאת דופן ומשאירה את כל הנוכחים ובמיוחד את כלת השמחה, ללא מילים.

 

הצעת נישואין בצימר, בבית, בבית מלון או בוילה. אלה הם מקומות מיוחדים שנבחרים על ידי הלקוח. מנהלי המקום מודעים לעובדה שיש אצלם הרבה הצעות נישואין ולכן אפשר לתאם מראש עיצוב ייחודי על פי בחירתו של בן הזוג מתוך ההיצע הגדול שלנו. הוא יכלול בלונים, פרחים, נרות צבעוניים דולקים ועוד המון אלמנטים שיהפכו את המרחב שהוכן עבור הצעת הנישואים לקסום. אין ספק שבת הזוג תופתע מאד והיא לא תפסיק להביט על כל המוצרים, כדי לשכנע את עצמה שהיא לא חולמת….

עיצוב הצעת נישואין
עיצוב הצעת נישואין בצפון הארץ מול נוף פסטורלי.

icon

עלות העיצוב עבור הפקת הצעת נישואין משתנה בהתאם לבקשות הלקוח והדברים אשר נוספו לחבילה. המחיר נע בין 1000ש"ח ל1800 ש"ח.

icon

בעמוד שלפינכם ציינו את מגוון חבילות העיצוב עבור ההצעה המושלמת, יש לנו יעוץ חינם בטלפון לעוד פרטים ועבור התאמה אישית להצעה האידיאלית עבורכם.