ייעוץ חינם

הצעת נישואין לציבור הדתי והחרדי

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

הפקת הצעת נישואין למגזר הדתי במחירים הזולים ביותר

קיים שוני בהצעת הנישואין במגזר החרדי מול המגזר החילוני. הגבר החרדי לא מציע נישואין ולא שואל בפעם הראשונה את בת זוגו המיועדת אם היא מסכימה להינשא לו, אלא מדבר עם אבי הכלה לעתיד לפני הצעת הנישואין הרשמית. מטרת השיחה עם אבי הכלה היא לקבל את הסכמתו ואת ברכתו לנישואין ורק לאחר מכן מתקיימת הצעת הנישואין.

במגזר החרדי נפוצה תופעת השידוכים, בני הזוג לא מכירים זה את זה עד למעמד של הצעת הנישואין. במעמד זה יהיו נוכחים רק משפחת הזוג כדי שבאירוע החתונה לא תהיה ההיכרות ביניהם לראשונה. בהצעת הנישואין הם יתוודעו זה לזה ולאחר כמה מפגשים של בני הזוג מחליטים על הצעת הנישואין. למיקום של הצעת הנישואין של בני הזוג במגזר החרדי יש משמעות רבה. המקומות הרצויים והמועדפים על בני הזוג החרדי הם מקומות עם פן דתי כמו לדוגמה הכותל המערבי ומגדל דוד בירושלים.

הפקת הצעת נישואין למגזר הדתי בדיוק כמו שתרצו!
עובדים בכל אזורי הארץ מהיום למחר
מחיר אטרקטיבי ושירות על הצד הגבוה ביותר
הפקת הצעה מלאה אשר כוללת:
אורות, זיקוקים, שיר כניסה, צבעים, אינטימיות, אותיות והכל עד בית הלקוח!
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

הצעת נישואין למגזר הדתי והחרדי

כיצד ליצור הצעת נישואין לציבור הדתי?

עם השנים ככל שהצעות הנישואין התפתחו ושודרגו וקהל נרחב נחשף אליהן, חלה גם עליה בהפקות של הצעת הנישואין בקרב הקהילה הדתית והחרדית. הפקות אלה נראות רחוקות מהדתיים והחרדים כמרחק מזרח ממערב, היות שהם נחשבים כקהילה סגורה, הם לא חשופים לטכנולוגיות ולרשתות החברתיות, אך קהילה זו יודעת לשמוח ולשמח במלוא מובן המילה

אין הבדל משמעותי בין הצעות נישואין של המגזר החילוני ובין המגזר הדתי חרדי. כמו בהצעת הנישואין של המגזר החילוני, תתקיים בקרב המשפחות החרדיות הצעת הנישואין במעמד שתי המשפחות של בני הזוג. חברים קרובים לא יוזמנו היות שרוב המשפחות ידועות כברוכות ילדים לכן במעמד זה יהיה קהל שישמח וייהנה במהלך הצעת הנישואין.

הצעת נישואין של דתיים בכותל היא הדרך המושלמת על פי דפוס הראייה של בן הזוג הדתי להציע לבחירת ליבו. הכוח הרוחני של הכותל עבור הדתיים והחרדים הוא גדול מאד כיוון שכל אירוע שמתקיים בו הוא חזק מיראת שמים עבורם והברכה בכותל מבטיחה שפע של אושר, עושר ובריאות עבור הזוג שמקיים את הצעת הנישואין במקום קדוש זה.

אפשר לקשט את המקום באזור הכותל המיועד לאירוע זה בפרחים ובבלונים ובכתובת "התינשאי לי" אפשר גם להציב עששיות משני צדדיו של שטיח אדום שעליו יצעדו בני הזוג.

מבחינה הלכתית הצעת הנישואין אין בה חשש לקידושין ולכן הרבנים מתירים את טקס הצעת הנישואין עם בלונים פרחים וכתובות אש. כמו כן אפשר לבחור מסעדה או בית קפה ולתאם מראש באיזה שולחן ישבו בני הזוג כשהם מרוחקים מהסועדים ובמהלך הסעודה הגבר הדתי מציע נישואין לכלה לעתיד. ניתן גם לפרוש בד ייחודי בצבע לבן או אדום ועל בד זה, מפזרים עליו כמות גדולה של עלי כותרת, בסוף המסלול יתגלה לב המורכב מפרחים מרהיבים. בני הזוג יצעדו על השטיח וכאשר הם יגיעו ללב המורכב מפרחים הגבר יכרע ברך ויציע נישואין לבחירת ליבו שאת הסכמת האב קיבל החתן מראש.

הצעת נישואין לציבור הדתי והחרדי
הפקת הצעת נישואין בבית הלקוח, במרכז הארץ.

איך לרגש שאותה רגע לפני?

קיימות אופציות שונות עבור הצעות נישואין אצל החרדים שירגשו את בת זוגם. הגברים החרדים מחפשים מקום יוצא דופן שיגרום לבת הזוג להיות מופתעת לכן הגבר בוחן כמה דרכים לכך כמו הזמנה של שיט על יאכטה והצעת הנישואין שמתקיימת במהלך ההפלגה. הגבר החרדי כורע ברך לפני הנערה ומגיש לה טבעת יהלום שתענוד על אצבעה. שייט על יאכטה הוא מחווה יוצא דופן עבור החרדים.

ניתן גם להפתיע את בת הזוג בהצעת נישואין כאשר מטיילים במקומות קסומים והיסטוריים רחבי הארץ. במהלך הטיול הסתמי שהוא כביכול ללא מטרה, הגבר שולף את טבעת היהלום, כורע ברך ומגיש לכלה המיועדת את הטבעת. זהו טקס נורמטיבי אך את ההסכמה להינשא החתן כבר קיבל לפני שביצע את הצעת הנישואין בפועל, מאבי הכלה.

icon

הצעת נישואין היא בהחלט אותה הצעה, גבר לוקח את בחירת ליבו להיות לו לאישה אבל בעמוד שלנו תוכלו לראות את ההבדלים בין המגזרים.

icon

העלות לא משתנה בהתאם למגזרים, העלות משתנה נטו לפי בחירת החבילה להפקת הנישואין.

icon

כמובן. אנחנו מספקים יעוץ טלפוני ללא עלות ומנסים למקסס את הדרישות שלכם להצעה האידיאלית עבורכם.