ייעוץ חינם

הצעת נישואין בטבע

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

הצעת נישואין בטבע שהיא לא תשכח

גם מי שלא מחשיב את עצמו לחובב טבע גדול במיוחד, יסכים כי בטבע יש קסם. הרי הטבע הוא הבסיס לכל מה שאנחנו מכירים היום, האדמה שאנחנו הולכים עליה, הים שאנחנו מתרחצים בו והשמיים הכחולים שאנחנו אוהבים לצלם ביום בהיר. הטבע מקיף אותנו ומעניק לנו את הרגעים היפים ביותר מבלי להתאמץ כלל. הצעת נישואין בטבע זה ללא ספק אחד הרגעים הכי קסומים שבן אדם יכול לחוות. אז למה בטבע? ואם כבר בטבע אז איפה הכי כדאי? כל הפרטים ממש כאן למטה.

הפקת הצעת נישואין בדרך היחודית ביותר!
דיוק עד הפרטים הכי קטנים בהצעה
מחיר נוח לכל כיס
הפקה ממש כמו בחלומות ובסרטי האגדות
כולל אורות, זיקוקים, שיר כניסה, צבעים ואינטימיות יחודית רק לכם!
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

הצעת נישואין בטבע

 

למה להציע נישואין בטבע?

איך שלא נהפוך את זה, אבותינו ואבות אבותינו הגיעו מחיים שלמים בטבע כך שלא משנה כמה זמן יעבור וכמה נתקדם ונתפתח – כשאדם שוהה בטבע משהו נפתח בו.

הצעת נישואין זהו אחד הרגעים בהם הלב שלנו פתוח, אנחנו מסתכלים בעיניים אוהבות ומעיזים להביט אל העתיד המשותף שלנו. כאשר הטבע הופך שותף, הרגשות מתעצמים ורגע ההצעה הופך לאחד מהרגעים המרגשים ביותר בחיינו.

בנוסף, ארץ ישראל מתהדרת ביופי עוצר נשימה ופינות גן עדן קסומות בשפע, מהצפון ועד הדרום. לכן קל מאוד למצוא מקום מושלם בטבע בו תוכלו להיות גם לבד בלי שאף אחד יפריע.

מקומות מומלצים בטבע להצעת נישואין

כמובן שמקום מומלץ בטבע להצעת נישואין צריך להיות בעל גישה נוחה למקום, לספק תנאי צילום טובים ולהבטיח את הפרטיות האידאלית להצעת נישואין. בשביל שלא תשברו את הראש, ערכנו רשימה של 10 מקומות מומלצים להצעת נישואין בטבע.

  1. מעיין טורקיז עם דשא – מקום שהוא חלום. ממש מתחת למושבה מגדל מסתתר לו המקום הקסום הזה שיהווה מקום מושלם להצעת נישואין מהסרטים. בוויז: עין נון, מגדל.
  2. בית לאה – על גדות הירקון (באזור הנקי שלו), מקום טבעי ויפהפה להצעה מהממת. בוויז: בית לאה.
  3. חוף שפיים – הצעת נישואין בשקיעה באחד החופים היפים בארץ, בלב חוף ארסוף ישנו דק עץ קסום שיגרום לכם להרגיש בתוך תמונה. בוויז: חוף שפיים ואז מעט הליכה.
  4. פסל לב הצופה לשקיעה – במעגן מיכאל ישנו פסל ענק בצורת לב, כאשר בזמן השקיעה המקום הופך להיות אחד המקומות היפים ביותר לתמונות ובטח שלהצעות נישואין רומנטיות. בוויז: פסל לב הים (המקדש).
  5. מערה קטנה עם נוף לים – בהר הכרמל ישנה מערה קטנה לשניים הנמצאת במיקום מושלם ורומנטי במיוחד. יש הליכה שיכולה להיחשב טיפה מאתגרת אך לגמרי שווה את המאמץ. בוויז: רחוב ספיר זיכרון יעקב, ואז הולכים לכיוון מערב כ- 10 דקות ועולים בסולם למערה עם נוף עוצר נשימה.
  6. חוף הצדפים הבונים – מתאים ביותר להצעת נישואין בשקיעה, חוף יפהפה כך שאין מצב שהיא אומרת לא. בוויז: חוף הצדפים הבונים.
  7. חוף געש – מעל החוף עצמו ישנו צוק מהמם המשקיף אל הים וניתן להגיע אליו ברגל בזריזות מהחנייה. בוויז: חוף געש והליכה של שלוש דקות לכיוון צפון.
  8. חוף הקשתות, קיסריה – ללא ספק אחד החופים היפים ביותר בארץ. שילוב של יופי עוצר נשימה והיסטוריה. בוויז: חוף הקשתות קיסריה.
  9. הצעת נישואין במקום שנצור אצלכם בלב – למעשה מדובר במקום בטבע, שהוא לא בהכרח הכי יפה בעולם או מיוחד במינו. זהו מקום שהמשמעות שלו תהיה מספיק עוצמתית עבור שניכם.
  10. ים המלחהצעת נישואין בים זו אחת הדרכים היפות ביותר, במיוחד בים המלח ישנן פינות שהתגלו רק בשנים האחרונות וכבר משגעות את כולם. אין ספק שחלק מהפינות הפכו למקומות הנחשקים ביותר לבוק חתונה, הצעות נישואין ועוד.
הצעת נישואין בטבע
הפקת הצעת נישואין בטבע הפתוח עם עיצוב אישי

עיצוב הצעת נישואין בטבע

במקרה הזה, העיצוב לגמרי יתאים את עצמו למיקום ומה שהוא מאפשר. כמובן שתוכל לבחור את הסגנון אך גם לקחת בחשבון מגבלות אם יש.

icon

לא כמו במקום בנוי, לטבע אין הגבלה של מקום, תנאים, נוף ואופציות להפקה ולכן זו האופציה האידיאלית.

icon

יש המון מקומות מיוחדים בארץ ישראל להפקה אבל בעמוד שלנו תמצאו את המקומות האטרקטיבים ביותר.