ייעוץ חינם

הצעת נישואין בכותל

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

למה להציע נישואין בכותל?

בכל חפיסה יש את הקלפים החזקים ביותר שלרוב מנצחים את המשחק. הכותל המערבי בעיר הקדושה – ירושלים, הוא ללא ספק אחד הקלפים הללו. אם אתה רוצה שהצעת הנישואין שאתה מתכנן תהיה מיוחדת, מרגשת ומשמעותית אך לא מצליח לחשוב על רעיון – כנראה שקלף הכותל ינצח עבורך ויכריע את ההחלטה. 

הפקת הצעת נישואין ירושלים אשר נחשבת לעיר בעלת משקל רגשי רב של קדושה ומעניקה למבקרי הכותל את התחושה הזו בעוצמה מדהימה. הצעת נישואין בכותל המערבי תהיה ללא ספק הצעת נישואין מרגשת ובלתי נשכחת עבור כל אחד שינכח עם הזוג המאושר באותו הרגע. הכותל המערבי הוא ללא ספק אחד המקומות היפים ביותר בארץ ומציע כמה פינות חמד אשר חלקן מוכרות יותר וחלקן מוכרות פחות.

הצעת נישואין שהיא לא תשכח!
במקום הכי מרגש שיש
מחירים נוחים במיוחד
כולל הפקה מלאה של ההצעה
כולל שיר כניסה, צילום, בלונים, זיקוקים ועוד!!
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

הצעת נישואין בכותל

איך מגיעים למרפסת הכותל?

אחד המקומות שתרצה לדעת איך להגיע אליהם. מדובר בנקודת תצפית מהממת המשקיפה באופן ישיר על קיר הכותל וכן גם על הרחבה המרכזית. הרבה מאוד הצעות נישואין מתרחשות שם דווקא בזכות המיקום שלה. 

בשביל שהכל ילך בצורה חלקה וללא הפרעות, כדאי ליצור קשר עם חברת הפקות ייעודית להצעות נישואין. כך תוכל לדעת שיש מי שדואג להכנת המקום, לעיצוב, לפינוי אנשים ובקיצור – יש מי שדואג ששום דבר לא ישתבש. 

כדי להגיע:

  • ניתן להגיע עם רכב עד לכניסה לעיר העתיקה, יש חניון שבו ניתן להחנות ליד שער יפו (בתשלום כמובן)
  • ניתן להגיע באמצעות הרכבת הקלה עד תחנת כיכר  ספרא ואז ללכת ברגל בין 15-20 דקות של הליכה רגועה.
  • ישנם קווי אוטובוסים אשר מגיעים לאזור (קווים 38,3,2,1)
  • ניתן להגיע גם במונית

כמה עולה הצעת נישואין בכותל?

הצעת נישואין בכותל נחשבת לאחת מהצעות הנישואין המרגשות והעוצמתיות ביותר. הפקה של הצעת נישואין מרשימה באמת יכולה להתאפשר בתקציבים משתנים. לכן כדאי לשכור את שירותה של חברת הפקות מקצועית ויצירתית שתדע להפיק הצעת נישואין שלא נראתה כמותה מבלי לרוקן לך את הכיסים לגמרי. 

כמובן שעלויות להצעת נישואין משתנות בהתאם למרכיבים שונים ושינויים או בחירות שנעשות בשלב התכנון או גם בהמשך התהליך. הצעת נישואין הכוללת את האבזור הבסיסי ביותר של עיצוב ומוסיקה, יכולה לעלות סביב 1000 ₪. אך אם ברצונך שהרגע יהיה מצולם בצורה מקצועית, תאלץ לשלם בנפרד גם לצלם. 

בשורה התחתונה, עם חברת הפקות יצירתית וטובה, אתה יכול להיות בטוח שתקבל הפקה מושקעת ומרשימה מאוד עבור טווח לא קטן של תקציבים – פשוט כי ליצירתיות יש מקום חשוב מאוד.

בחירת עיצוב להצעת נישואין בכותל

ראשית, הצעת נישואין בכותל מקבלת את אחד הרקעים המושלמים ביותר – הכותל עצמו. כך שמבחינת האווירה והנוף, אין מה לגעת. מבחינת העיצוב עצמו, ברגע שתגיע לשיחת הייעוץ, תפגוש את הצוות המקצועי ביותר ותוכל לצפות בשלל עיצובים שונים ומרשימים להצעות נישואין בכותל וכן גם במקומות שונים. 

מבחר העיצובים הוא עצום ומגוון ביותר, ישנה אופציה של עיצוב קלאסי יוקרתי המשלב צבעי שחור וזהב בעיקר. זהו עיצוב שמשדר יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת.

ישנו עיצוב שנחשב לעתיק ו"טבעי" יותר, הוא יכול להזכיר את סטייל הבוהו. זהו עיצוב המשלב צבעי לבן, חום בגוונים שונים, שחור ויכול לשלב זריקות צבע קטנות לפי בחירה משתנה. זהו עיצוב שמשדר יותר זרימה, רוגע וניקיון.

כמובן שיש את העיצובים המוכרים ביותר בעיקר מתמונות שמתפרסמות ברשת – השטיח האדום והמוכר, הבלונים שצבעם נבחר בקפידה, השלט העשוי פרחים או מואר באמצעות נורות לד. ועוד אביזרים משתנים שהופכים את מקום ההצעה לאחד המקומות היפים ביותר.

icon

ניתן להגיע בתחבורה ציבורית ע"י הרכבת הקלה, קווי אוטובוס ((קווים 38,3,2,1) או מונית או עם רכב פרטי עד לחניון שער יפו

icon

הפקת הצעת נישואין בכותל משתנה לפי סוג ההפקה, המחיר נע בין 1000 ש"ח ל1800 ש"ח