ייעוץ חינם

הצעת נישואין בירושלים

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

הצעת נישואין בירושלים עם בדיוק בזמן

עשרה קבין של יופי ירדו לעולם תשעה נטלה ירושלים…" (בבלי, קידושין מט ע"ב), לכן אין זה פלא שאחת הערים הפופולריות ביותר להציע הצעת נישואים היא ירושלים, בירת ישראל. 

לירושלים יש יופי מיוחד בכל רחבי העיר, הן בעיר העתיקה והן בעיר החדשה. המראות הקסומים שרואים בתצפית מהרי ירושלים וממקומות נוספים כמו מטיילת ארמון המציב וממגדל דוד משאירים את כולם פעורי פה לנוכח הנופים המרהיבים. 

לכן מי שמבין שהגיע הזמן להציע לבת הזוג לו נישואין, בוחן כמה וכמה אפשרויות פסטורליות ברחבי העיר, הצעת נישואין בירושלים היא ההצעה היפה והמדהימה מכולם!

חברת ההפקה המנוסה מתאמת עם בן הזוג את כל הפרויקט הייחודי שכולל שביל גישה מבד בצבע לבן או אדום, לב יפהפה מפרחים, שלט marry me  מפרחים או מבלונים, עששיות, נרות ושלל רעיונות מקוריים שיפתיעו מאד את בת הזוג שחשבה שהם הגיעו לטיול תמים בעיר הקודש.

מגוון עיצובים להצעות נישואין בירושלים

מקומות יוצאי דופן עבור הצעת נישואין בירושלים 

ימין משה משכנות שאננים 

השכונה הפסטורלית משכנות שאננים היא אחת השכונות היפות ביותר בירושלים, כיוון שממוקמות בה תחנת הקמח הישנה שהקים השר מונטפיורי וגם הכרכרה המרהיבה ששמשה אותו במסעותיו. במרכז השכונה הוקמו מרפסות ייעודיות למפגשים והם הפכו למיקום אידאלי עבור הצעת נישואין. 

רחבת הכותל המערבי 

המקום הקדוש ביותר ליהדות הוא האופטימלי לביצוע הצעת נישואין ולכן מירב הטקסים האלו מתקיימים ברחבה או לחלופין במרפסת המשקיפה אל הכותל המערבי. כך שכאשר בן הזוג מציע נישואין רואים ברקע את הכותל המערבי ואין מראה מרגש מזה. 

טיילת ארמון הנציב 

הטיילת היפהפייה משקיפה על נוף עוצר נשימה ולכן אפשר להכין מראש את השטיח היפהפה ואת כל הקישוטים וכך במהלך טיול מול הנוף הפנורמי יגיע הזוג למיקום שנבחר עבור הצעת הנישואין המפתיעה שמתמזגת נפלא עם הנוף הירושלמי.

מול מלון מגדל דוד 

מגדל דוד הוא אחד המקומות המרשימים ביותר בבירה, על חומות העיר העתיקה. לכן אפשר להגיע עם בת הזוג אל המתחם מול המגדל וכך בעת ההצעה, מגדל דוד היפהפה יהיה ברקע וכך יראו אותו בכל הצילומים. אם מגיעים בשעות הערב, הצעת הנישואין תהיה מול האורות הצבעוניים המרצדים על המגדל וסביבתו הקרובה.

בית כנסת החורבה 

הנראות הייחודית של בית כנסת החורבה, סוחפת לשם זוגות רבים באחד הימים החשובים בחייהם. 

שוק מחנה יהודה 

אפשר לבחור להציע נישואין באחת המסעדות האותנטיות והססגוניות בשוק מחנה יהודה ואף אחד לא יישכח את האירוע היוצא דופן.

עמק פרי – הר הצבאים 

אחד המקומות היפים בבירה שבו אפשר לראות את הצבאים החופשיים המטיילים במרחב הפתוח.

יער גילה 

בין העצים הגבוהים והמרשימים כיף להניח את השטיח ולאפשר לכלה להתרגש עד דמעות.

בית מלון בירושלים

יש בירושלים בתי מלון בעלי נראות יוצאת דופן כמו מלון ממילא ומלון המלך דוד שמתאימים מאד לטקס זה. 

הפארק הלאומי הרודיון 

חובבי הארכיאולוגיה ייהנו להגיע למקום קסום בו ולשלב בין ישן לחדש.

העיתוי המושלם להצעת נישואין 

לכל אחד מהמקומות האלו יש את היופי שלו. ברוב המקרים בני הזוג מעדיפים שהצעת הנישואים תתקיים בזמן השקיעה. אך כאשר נמצאים באזורים מדבריים, אין כמו לקום טרם עלות השחר ולהציע נישואין בזמן הזריחה.