ייעוץ חינם

הצעת נישואין במסעדה

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
הקודם
הבא

חדש באתר

הפקת הצעת נישואין במסעדה בעיצוב אישי ומקורי

אין אחד שלא מכיר לפחות סצנה אחת של הצעת נישואין במסעדה, מסרט מוכר או סדרה. להצעת נישואין במסעדה יש ללא ספק את הכבוד לנשוא בגאווה את התואר "קלאסיקה". מדובר בהצעת נישואין המציגה מנטליות קצת פחות ישראלית וקצת יותר אירופאית ממעמדות גבוהים. אין ספק שעל פניו זו הצעת נישואין אינטימית וקטנה אך העוצמה המרגשת הטמונה בה תמיד תקבל את הביטוי הנכון בזמן הנכון.

הפקת הצעת נישואין באירוע שלא תשכחו במסעדה 
שירות על הצד הטוב ביותר
התייחסות לפרטים הכי קטנים!
יומכם המיוחד ירגיש כמו סיפור אגדות
זיקוקים, אותיות מוארות, בלונים, מוזיקה וכל דבר שתרצו בהפקת ההצעה!
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

הצעת נישואין במסעדה

 

למה להציע נישואין במסעדה

הצעת נישואין במסעדה יכולה להיות המקום המדויק לזוגות מסוימים, שכן זוגות נוהגים לבקר במסעדות מידי פעם. כך תוכל לוודא שבת הזוג לא חושדת בכלום ומבחינתה היא בדרך למסעדה יוקרתית או מסעדה אהובה ובמוכרת עם בן זוגה. מה שהיא לא יודעת, זה שאחרי הארוחה הזו חייה עומדים להשתנות.

אחד הדברים הקשים ביותר בהצעת נישואין במסעדה, היא בחירת המסעדה עצמה. לכן בהתייעצות עם חברת הפקות להצעות נישואין תוכל לקבל את רשימת המסעדות המומלצות ביותר להצעת נישואין. לרוב זו תהיה מסעדה יוקרתית ומכובדת, בעלת חדר VIP בשביל שתוכלו לקבל את כל הפרטיות הנדרשת וכמובן בשביל שמעצבי החברה יוכלו ליצור עבורכם את החדר היפה והמרגש ביותר להצעת נישואין.

עיצוב להצעת נישואין במסעדה

עיצוב להצעת נישואין שתתרחש במסעדה, זהו עיצוב שיכול להיות מעט טריקי.
השאלה מסתכמת בסופו של דבר ב-איך תיראה הצעת הנישואין ומתי היא תתרחש.

במידה ותכנון הצעת הנישואין היא להפתיע אותה ממש בתחילת הארוחה, זאת אומרת שממש ברגע שתכנסו לחדר הVIP היא תראה את השלט הגדול, את הקישוטים, את המוסיקה ואותך כמובן כורע ברך שואל את השאלה שלה כולם חיכו. במקרה כזה, העיצוב יהיה מוכן כבר כשתגיעו למסעדה עם עיצוב שבחרת עוד בשלב התכנון.

סגנונות העיצוב העומדים לבחירתך מגוונים להפליא ומעניקים לך את החופש המוחלט לבחור איך ייראה החדר בו יהיה הרגע החשוב והמרגש ביותר. ישנה אפשרות לסוגי שלטי "התנשאי לי" בכמה וכמה סגנונות, שטיח אדום או לבן, מגוון עצום של בלונים, מוסיקה, צילום מקצועי, פרחים ובאמת כל מה שניתן לדמיין.

במידה ואתה רוצה שההצעה תהיה יותר ספונטנית ותתרחש ממש במהלך הארוחה, העיצוב לא יכול להיות קיים מבעוד מועד. במקרה הזה, אתם תגיעו למסעדה שנראית רגיל למראית העין, תתחילו להזמין ולהנות מארוחה טובה. ברגע שתחליט שזה הזמן הנכון ביותר ותכרע ברך, יש שתי אופציות – או שכל האנשים שאתם אוהבים יגיעו לתת אהבה והמסעדה תהפוך למקום חגיגה אחד גדול, או שמשם תעברו לחדר VIP מעוצב להמשך החגיגות.

הצעת נישואין במסעדה
הפקת הצעת נישואין במסעדה בצפון הארץ עם דקוטרציה מותאמת על פי בקשת המזמין

מתי כדאי לשלוף את הטבעת?

שאלת השאלות, הרגע שאף פעם לא נראה באמת הכי מתאים, זה תמיד נורא מלחיץ לפני אבל מהרגע שהתחלת – זה פשוט מרגיש כמו הרגע המדויק ביותר בעולם.

בגדול, יש כמה רגעים בהם לרוב יהיה הכי הגיוני לשלוף את הטבעת –

הראשון, יהיה ממש ברגע שתגיעו לחדר המיוחד והתפאורה תתגלה לעיניה.

השני, ממש בסוף הארוחה או אפילו כשתגיעו לצימר שהזמנת מראש.

השלישי, לקראת סוף הארוחה ובמקביל לקינוח (שיכול להיות מעוצב מראש בצורה כזו שתרים לך להצעה).

 

icon

בגדול? כן. אנחנו מספקים שירות בכל אזורי הארץ ובכל מסעדה אבל ממולץ לברר עם בעל העסק על מנת לסגור פינות.

icon

הכל תלוי בדרישות ההפקה, אנחנו מציעים מגוון שירותים בהפקה ולכן המחיר משתנה. המחיר נע בין 1000 ש"ח ל1800 ש"ח.