ייעוץ חינם

הצעת נישואין מרגשת

תוכן עניינים

רוצים להציע? לא יודעים איך?
השאירו פרטים או חייגו אלינו

לקוחות ממליצים

אליחי יוסף
קרא עוד
שיחקתם אותה! תודה רבה על ההצעה המדהימה, הצעתי לחברה שלי בשקיעה באגם היס פלאנט, היה מדהים ומרגש, בני היה קשוב לצרכים שלנו וצילם אותנו חצי שעה לאחר ההצעה, תודה רבה!
אמיר דהן
קרא עוד
מעבר לשירות בני הוא בנאדם מדהים, הוא עשה לנו תמונות מדהימות והיה קשוב מאוד לצרכים שלכם, שיניתי את התאריך ואת מיקום ההצעה כמה פעמיים בגלל המלחמה ובני תמיד התחשב והבין
אוראל פרץ
קרא עוד
עיצוב מדהימים להצעת נישואין, האישה שלי מתרגשת בכל פעם שמסתכלת על התמונות של ההצעה, תמונות מדהימות והפקה סופר מדהימה, תודה רבה לך בני, ריגשת אותנו מאוד עם היחס האישי שלך
Previous
הבא

חדש באתר

הדרך המרגשת ביותר להצעת נישואין מושלמת

הצעת נישואין מהממת ומרגשתו שלא תישכח כל החיים ותשאיר מקום מיוחד בלב היא הצעת נישואין מקורית המתאימה לאופי הזוג ולתחביביו. היא עשויה להתקיים בבית, בצימר, בכדור פורח בטיול בצפון או בדרום, באוהל, ביער, ביאכטה פרטית ועל גמלים או סוסים. כל הצעה שתהיה מכל הלב האוהב ובכל מקום יכולה להיות מרגשת ולכן יזלגו בה דמעות רבות של אושר.

הפקת הצעת נישואין בדרך המרגשת עבורכם!
הפקה ברמה הגבוהה ביותר
מחיר אטרקטיבי ושירות ללא מתחרים
דגש על הפרטים הקטנים ביותר ומגוון רחב של חבילות עיצוב
אורות, זיקוקים, שיר כניסה, צבעים, אינטימיות, אותיות והכל עד בית הלקוח!
לפרטים נוספים חייגו כעת
050-830-7031

הצעת נישואין מרגשת

איך ליצור הצעת נישואין מרגשת?

כאשר מקיימים הצעת נישואין בבית שהוא המקום החמים של כל זוג, חייבת להיות חשיבה מעמיקה ותכנון רציני ומדויק בעיצוב הבית שצריך להפוך למרכז מעוצב למשך כמה שעות רומנטיות.

הצעת נישואין צריכה להיות צבעונית והמונית ובמקום פתוח, אם מעוניינים לשתף אורחים בטקס שיכלול הצעה זו. המטרה היא שהיא לא תחוש שנרקמת תוכנית כלשהי ולכן חשוב שבן הזוג וגם שאר המוזמנים לא ידברו על כך וישמרו על הסוד הכול כך חשוב.

הצעת נישואין מרגשת יכולה להתקיים בחוף הים, יתבצע עיצוב ייחודי של קטע מהחוף, כאשר בת הזוג תראה זאת מרחוק עוצמת דפיקות הלב שלה תגבר באופן מהותי. היא תראה את המראה המיוחד של השטיח האדום שנפרש לרגליה, המון עלי כותרת יפהפיים המפוזרים עליו ואת השלט המדהים הבנוי מפרחים " התנשאי לי " . אף על פי שזו הצעה שהיא ציפתה לקבל מבן זוגה מהרגע שהרגישה שהיא מאוהבת בו, כשזה קורה על אמת, ההתרגשות היא בשיאה והדמעות של ההתרגשות העצומה זולגות בקצב.

הצעת נישואין מרגשת מתרחשת כאשר זוג שאוהב הרפתקאות ומשימות מאתגרות יוצא לצניחה חופשית ממטוס ובעת הצניחה בן הזוג מניף שלט עם הצעת הנישואין. זו הפתעה גדולה שנראית בגובה רב והכלה לעתיד המומה וקשה לה לתפקד מרוב התרגשות. כאשר הם יגיעו לקרקע יתנוסס בשטח שלט גדול עם אותיות מוארות של הכיתוב התנשאי לי וגם לב גדול שזור מפרחים לבנים וההתרגשות תגיע לשיאה.

זה קורה גם בעת שחייה בים, בבריכת השחייה, בצלילה בים סוף ובכל מקום אחר ברחבי ישראל.

אם בן הזוג מעוניין בהצעת נישואין שתתקיים בבית, הוא שוקל כיצד לעצב את הבית עבור בת הזוג שתרגש אותה במיוחד. ניתן לעצב את הבית על ידי פיזור עלי כותרת של וורדים בבית וגם מחוצה לו, ולמלא את כל חלל הבית ועל התקרה בבלוני הליום עם כיתוב I LOVE YOU ולעצב בעזרת בלונים בצורת לב את כל המרחב הביתי. כל העיצוב יעשה בסודיות מוחלטת ורק כשהיא תיכנס הביתה היא תופתע מאד מכמות הבלונים והפרחים הממלאים את החדר, ברקע יתנגן שיר רומנטי ובן הזוג שכל כך חיכה לרגע הזה, יגיש לה את הטבעת וישאל את השאלה החשובה והיא בשיא ההתרגשות ועם המון דמעות של אושר, תשיב בחיוב.

הצעת נישואין מרגשת
הפקת הצעת נישואין בבית הלקוח, אזור הצפון.

איך להפתיע אותה באמת?

אחת האפשרויות היא להזמין את בת הזוג למפגש עם כל החברים במסעדה ולהפתעתה היא תראה שטיח אדום שמיועד עבורה, היא תקבל את הפתעת חייה ברגע זה ותצעד עליו בהתרגשות עצומה, תהיה המומה כשתראה את הטבעת עם אבן החן המרהיבה וללא היסוס היא תאמר כן.

אפשר לתכנן טיול שכולל סוף שבוע בצימר יפהפה. עיצוב הצימר המיועד להצעת הנישואין יבוצע מראש בידי צוות ההפקה המיוחד שכולל מומחים בתחום עיצוב של הצעות נישואין. העיצוב יכלול בלונים, המון פרחים צבעוניים וריחניים, בקבוק שמפניה משובח וכוסות, נרות מרהיבים שיפיצו ריחות משכרים ברחבי החדר ועוד. בזמן כניסתם לצימר יתגלה לעיני בני הזוג מראה מרהיב ביופיו שיגרום לבת זוג הנדהמת והמופתעת לטובה להתרגש מאד וכמובן להסכים להינשא לבחיר ליבה.

icon

ובכן, הנושא הזה אינדיבידואלי לכל אדם ולכן תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות בעמוד שלנו אשר יעזרו לכם לבחור נכון.

icon

העלות שלנו נעה בין 1000 ש"ח ל1800 ש"ח, כמובן שתלוי בחבילה שתבחרו.

icon

יעוץ טלפוני איתנו לא יעלה לכם דבר, היעוץ הוא חינם. אנחנו זמינים בכל ימי השבוע לעזור לכם להפיק את ההצעה המרגשת ביותר.